Bestelling en levering
Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten? We werken samen met leveranciers van over de hele wereld om onze klanten producten van de beste kwaliteit te bieden. De levertijd is meestal 7-14 dagen.
De verwachte levertijd is verstreken, waar is mijn bestelling?! In 99% van de gevallen worden de bestellingen binnen de verwachte levertijd geleverd. Helaas kan het soms voorkomen dat het bezorgproces wat vertraging oploopt. U kunt de status van uw bestelling controleren via de volgende link: Volg je bestelling.
Er ontbreken producten in mijn bestelling, hoe kan dat? Omdat we met verschillende leveranciers werken, kunnen producten apart verzonden worden. Als er artikelen ontbreken in uw bestelling, ontvangt u deze meestal na 2-3 dagen.
Wij verontschuldigen ons voor het ongemak.
Hoeveel zijn de verzendkosten? De verzendkosten voor de koper zijn geheel gratis. Wij nemen deze kosten voor eigen rekening.
Ruilen en retourneren
Ik wil een artikel retourneren, wat moet ik doen? Als je niet tevreden bent met je bestelling, kun je deze binnen 14 dagen na ontvangst ruilen of retourneren. Producten moeten in hun originele staat worden geretourneerd met alle labels en labels eraan. Het product mag geen gebruikssporen vertonen.
Neem voordat u de goederen retourneert contact op met onze klantenservice via info@sarindo.nl en laat ons de reden van de retourzending weten, zodat we uw verzoek op de juiste manier kunnen verwerken.
Een retourzending moet altijd voorzien zijn van een Track & Trace code. De afzender is altijd verantwoordelijk voor de verzending. Als we je geretourneerde artikelen in goede staat hebben ontvangen, zorgen we ervoor dat het aankoopbedrag binnen 14 dagen op je rekening wordt bijgeschreven.
Bestelling volgen
Waar kan ik mijn Track & Trace-code vinden? Op de volgende pagina: 'Volg je bestelling' kunt u uw bestelling volgen door uw e-mailadres en uw bestelnummer in te voeren.
De track en trace code geeft geen informatie, hoe kan dit? De Track & Trace informatie is beschikbaar vanaf het moment dat uw pakket bij het postorderbedrijf aankomt. Houd er rekening mee dat er enige vertraging kan zijn.
Let op: Als de bestelling eenmaal is geplaatst, kunt u deze niet meer annuleren.